tisdag 13 augusti 2013

Lita inte på någon!

Jag är en person som tror det bästa i alla, nästan iallafall, jag vill inte dömma och mitt första intryck på folk är gott, för det mesta, jag erkänner att jag några gånger dömt ut en person när jag precis träffat den, men ofta har jag fel vid det tillfället, hur det nu går till.. :) MEN vi alla bär på en historia som gör oss till den vi är, jag har fått höra att jag är arrogant, vilket jag inte är , men tänker man efter... en person som är osäker går inte runt och hejar på alla, utan kan därför uppfattas som en med näsan i vädret, arrogant, bla bla medan en som har jätte självförtroende hejar på alla och ses som öppen hjärtlig!! Jag har som alla blivit sårad och bedragen, det hör väl till livet... Men jag tror jag hamnar på det extrema sidan, tänker inte gå in på detaljer men det har format mig till den jag är idag, tyvärr så formar man inte enbart sig själv, nä man blir formad av alla runt omkring en, handling och konsekvens..så jäkla tragiskt är det, jag vill vara den jag är, men människor i min närhet hindrar detta och jag blir en person jag inte valt att vara själv...och den värsta av alla, när en person med dåligt självförtroende tippar över på andra sidan att hon/han blir en elak person själv, DET är tragiskt. I vilket fall så var ju Titeln: Lita inte på någon... och nä det gör jag inte, förklaring finns men vem vill lyssna på saker vi alla råkat ut för minst en gång i livet! Det största misstaget jag har gjort att inte lita på någon är att inte lita på mig själv, och min kropp, det är en stor del att jag hamnade där jag är idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar